wDeze week is het tijd voor PR
Misschien denk je er al weken aan, of zelfs al een paar maanden: we zouden iets aan PR moeten doen. Het laatste interview is alweer zo lang geleden dat je het je bijna niet meer kunt herinneren. Als je googelt, zie je dat de laatste persberichten jaren geleden door een medewerker of een freelancer zijn verstuurd.
Hoe is het mogelijk dat je zoiets bijzonders te bieden hebt aan je klanten en er niet over geschreven wordt? Jullie hebben zo’n mooie, innovatieve aanpak en pakken het anders aan dan anderen in jouw markt. Je denkt al een hele tijd aan PR. Misschien heb je al wat mensen gesproken, maar tot echte actie ben je nog niet gekomen.
Als je op zoek bent naar een groen licht, een teken dat het tijd is: laat dit je teken zijn. Het is tijd. Je hebt het lang genoeg uitgesteld, tijd om aan de slag te gaan.
Publiciteit doet wonderen voor hoe klanten, leads en leveranciers naar jouw bedrijf kijken. Geef ze het bewijs dat jij de beste bent in jouw expertise. Mensen huren de beste in die ze kennen. Zorg dat jij diegene bent.
Wij staan klaar om je te helpen
Wij helpen je graag met het herkennen van nieuwswaardige verhalen. We kunnen precies vertellen welke verhalen je naar de media kunt brengen. Eén uur met ons en we hebben er minimaal zeven op papier. Met deze verhalen halen we per stuk minimaal drie tot vijf publicaties – gegarandeerd.
Neem contact met ons op en we zorgen dat je binnen een maand in de eerste publiciteit staat. Ook als je nog geen idee hebt waarmee je de media in kunt.
In deze video legt Jennifer Delano, oprichter van PRGoeroes, uit hoe free publicity jouw bedrijf kan laten groeien. Ontdek hoe je jouw innovatieve verhalen in de media krijgt en je zichtbaarheid vergroot.