Om de nieuwste glossy – inclusief een aanzienlijke rebranding van het merk en het magazine – onder de aandacht van de media te brengen, kreeg de Zakenvrouwenclub hulp van PRGoeroes.

Zakenvrouwenclub is een landelijk concept dat bestaat uit jaarlijkse glossy magazines, netwerkevents en de opbouw van een (online) community. Om de nieuwste glossy – inclusief een aanzienlijke rebranding van het merk en het magazine – onder de aandacht van de media te brengen, kreeg het bedrijf hulp van PRGoeroes.

De drijvende kracht achter dit magazine is deze keer Tess ter Horst, oprichter van het bedrijf Zakenvrouwenclub. Het blad heeft een aanzienlijke upgrade ondergaan vergeleken met voorgaande jaren.

‘Alle aspecten van de Zakenvrouwenclub hebben een totale rebranding ondergaan, en dat zal ook te zien zijn in de glossy,’ vertelt Tess. ‘We wilden de hele uitstraling van Zakenvrouwenclub afstemmen op onze missie en visie. Zakenvrouwenclub moet empowerend, krachtig en waardevol zijn voor vrouwen. Dat wilden we ook terug laten komen in de glossy. We hebben enkele professionaliseringsslagen gemaakt en dat zal ook het komende jaar doorgaan.’

Het blad bevat, net als in voorgaande jaren, een groot aantal interviews met zakenvrouwen. Ruim veertig vrouwen komen aan het woord. De glossy zal volgend jaar ook in België worden gelanceerd.

Freepublicityresultaten

PRGoeroes heeft succesvolle freepublicityartikelen verzorgd voor de Zakenvrouwenclub, zoals in Het Ondernemersbelang, ZijAanZij, Fonk Magazine, enzovoort. Ook werd er een partnerschap gevonden om het bereik verder te vergroten.

In totaal kreeg de lancering van het magazine, naast divers socialmediabereik, vijftien publicaties, meer dan 10.000 euro aan publiciteit en een bereik van 100.000. Dit is exclusief offline media-aandacht, online publiciteit achter betaalmuren en lopende interviews.