In de wereld van public relations blijft niets hetzelfde. Innovatie, groei en het constant zoeken naar nieuwe mogelijkheden zijn essentieel. Jennifer Delano, oprichter van PRGoeroes, deelt het laatste nieuws.
Een ambitieus doel: 1 miljard euro aan mediawaarde
De afgelopen jaren is mijn missie echt scherp geworden. Het doel is om binnen drie jaar meer dan 1 miljard euro aan mediawaarde aan te trekken voor innovatieve zakelijke dienstverleners. Op dit moment zijn we hier één jaar mee bezig en de teller staat inmiddels op 25% van de 1 miljard aan free publicity.
Internationale erkenning en samenwerking
Ik sprak over mijn missie en het pr-vak in media en podcasts in Nederland, de UK en zelfs Australië. Ik wil hier graag mee doorgaan, want bedrijven die willen groeien moeten weten dat pr hun tool is!
Eervolle vermeldingen en nieuwe projecten
Recent ben ik door Marketing Report opgenomen in de PR TOP 100 van 2024. Deze plaatsing is voor mij niet alleen een enorme eer, maar ook een bevestiging van al het werk van de afgelopen jaren als pr-agent.
Ook overwegen we om weer een nieuwe PR Monitor uit te laten voeren. In de vorige deden we onderzoek naar hoe marketeers naar het pr-vak keken. We ondervroegen meer dan vierhonderd marcommers die verantwoordelijk waren in hun bedrijf. Een flink percentage herkent het verschil tussen een advertentie en free publicity niet. Een extra drijfveer om pr als vak te blijven uitleggen. Zodra je betaalt voor een publicatie heet het advertisement en heeft het niets meer met pr te maken.
De honderdste aflevering van Free Publicity Podcast
Deze zomer verwachten we de honderdste aflevering van de Free Publicity Podcast. Ik zie er nu al naar uit om nog honderden vragen te beantwoorden over free publicity als uitkomst van een goede pr-campagne.
Beluister de Free publicity Podcast:
De essentie van pr in een veranderende wereld
Ik vraag mij elke dag af: hoe krijg ik iets gepubliceerd? Pr kan gewoon het verschil maken. Pr kan de groeiboost zijn die een innovatief bedrijf zoekt. Als je wil groeien, moet je aan gerichte publiciteit doen. Ook nog twintig jaar in het vak, ik ben er nog steeds superenthousiast over. Hoe eerder bedrijven pr overwegen, hoe beter. Pr is namelijk geen luxe, maar simpelweg broodnodig als je wil groeien en relevant wil blijven.
Pssst, volg je ons al op YouTube? Abonneer je op ons kanaal en blijf op de hoogte van onze nieuwste updates!
Dankjewel voor het bekijken van deze video! In deze video geeft Jennifer Delano antwoord op een van de vragen die zijn gesteld naar aanleiding van haar nominatie als PR Persoon Van Het Jaar 2024 door de Dutch PR Awards.
Jennifer: ‘Ik ben vereerd om genomineerd te zijn. Jullie pr-vragen en opmerkingen zijn van onschatbare waarde voor mij en helpen me om het werk als pr-professional te verbeteren.’
We hopen dat deze video je vraag beantwoordt en je meer inzicht geeft in onze visie en aanpak op het gebied van pr. Als je nog meer vragen hebt of gewoon een praatje wilt maken, laat dan gerust een reactie achter of neem contact met ons op via onze socialemediakanalen.
Heb jij een pr-vraag? E-mail ons via contact@PRGoeroes.nl of vul het contactformulier in op onze website.