Skip to content
PR Goeroes
PR voor innovatieve bedrijven.
PR Goeroes
  • Home
  • Over PRGoeroes
    • Het team
    • Jennifer Delano
    • PRGoeroes
    • PR Monitor
  • Blog
  • Klanten
  • FAQ
  • Contact
  • Cookiebeleid
Bel met een PR expert
  • Home
  • Over PRGoeroes
    • Het team
    • Jennifer Delano
    • PRGoeroes
    • PR Monitor
  • Blog
  • Klanten
  • FAQ
  • Contact
  • Cookiebeleid

Sitemap

Je bent hier:
  1. Home
  2. Sitemap
  • ‘Het resultaat is een aanpak hoe ik meer klanten kan werven!’ Damaira Anijs over Waarom Ken Ik Je Niet?
  • ‘Hoe kan ik mijn boek promoten?’ met Financieel Vrije Vrouw Janneke van den Brink
  • ‘Wat levert op tv komen op?’ met John Slabbekoorn
  • ‘Succes bestaat voor mij uit goede publiciteit’
  • 1 keer slecht in de media, en de stekker uit jouw bedrijf…
  • 3 ondernemerslessen van Maria van der Heijden – MVO Nederland
  • 3 stappen richting free publicity voor je bedrijf 
  • 4 veelvoorkomende pr-fouten (om te vermijden)
  • 4,5 miljoen euro aan pr-waarde voor Bavaria
  • 5 tips om je naamsbekendheid te vergroten
  • 5 tips voor het schrijven van een goed persbericht
  • 7 kansen voor pr uit ClipTalk
  • 7 redenen om een PR-specialist te bellen
  • Aandacht zorgt voor aandacht: hoe we zorgden voor een goedbezochte beursstand tijdens DDW23
  • Adformatie Magazine: oprichter Jennifer Delano over PR en leven buiten het freepublicityvak
  • Adverteren vs. free publicity: wat is het verschil?
  • AI marketing inzetten voor je bedrijf: tips en tricks
  • Alle zakelijke dienstverleners een eigen persruimte
  • Alleen je bedrijf in de media, zonder jou: werkt dat?
  • App marketing, Appril, ImpactFest & Arctic15
  • Appmarketing, Appril, ImpactFest & Arctic15
  • Appspecialisten podcast: maak je app bekend met pr
  • Bedankt voor uw aanvraag!
  • belafspraak
  • Bezoek aan de Daily Business Boost
  • Big Brand Moments en PR
  • Bijen helpen: wij hielpen een bijenvolk de wereld in
  • Bijna 12 miljoen Nederlanders worden bereikt met lokale media
  • Blog
  • Branchevervaging in de marketing- en communicatiewereld
  • Brand key model: zo creëer je een duidelijke positionering
  • Contact
  • Contentmarketing als een steengoede tv-serie
  • Cookiebeleid (EU)
  • Copywriter check
  • Corporate communicatie
  • Dankzij publiciteit voor open dag meer bezoekers
  • De 15 best scorende zakelijke posts op social media
  • De 4 stappen van online adverteren
  • De 6 A’s van nieuws: zo krijgt jouw tech-start-up media-aandacht
  • De beste … heeft ook een coach – waarom ik iedereen er een aanraad
  • De beste 5 guerrillamarketingcampagnes ooit gemaakt
  • De d van daadkracht: niet alleen dromen, maar vooral ook doen
  • De dunne lijn tussen echte interviews en advertenties
  • De freepublicityresultaten voor Pegamento
  • De media in met een nieuw product: Kevin Schuyffel deed het
  • De media in tijdens komkommertijd zonde van je geld?!
  • De missie en ambities van PRGoeroes: Het laatste nieuws
  • De OndernemersPodcast: ”Aandacht in de media wekt vertrouwen”
  • De stap naar high-end dienstverlening
  • De verschillen tussen oude en nieuwe media
  • De weg naar succes: Hoe krijg je iedereen enthousiast voor jouw missie?
  • Deze tips helpen je de top te bereiken als influencer
  • Deze week is het tijd voor PR
  • Dit vindt de rijkste Europeaan Bernard Arnault van PR
  • Durf jij de uitdaging van publiciteit aan?
  • Dutch PR Awards – PRGoeroes in PR100 2024 
  • Duurzaam ondernemen: re-duce, re-use, re-cycle
  • Duurzaamheid en PR
  • Duurzaamheidsadviseur Marjan Kloos over Jennifer Delano: ‘Enthousiast, motiverend en gepassioneerd’
  • Een bijzonder laatste halfjaar
  • Een boek promoten. Hoe?
  • Een duurzamer leven als ondernemer en mens: 7 stappen
  • Een ja op een van deze vragen? Je persbericht gaat zo de prullenbak in
  • Eén keer in de media is hetzelfde als géén keer in de media
  • Een knallende start voor mensen met duchenne
  • Een succesvolle brand marketing strategie
  • Eerste beoordeling voor PRGoeroes op Clutch: 5-sterren
  • Elk persbericht herschrijven voor verschillende media?
  • FAQ
  • Fotoshoot voor magazine, krant of ander medium – zo pak je het aan! 5 tips.
  • Founder Jennifer Delano over ondernemen en tech in podcastserie ‘Doorzetters’
  • Free publicity
  • Free publicity in het buitenland
  • Free publicity voor Edutrainers
  • Free publicity-kansen – ClipTalk17
  • Freepublicity-adviezen tijdens de Content Talk podcast
  • Freepublicity-ideeën: 6 ideeën voor jouw volgende persbericht
  • Geloof je in Bad Publicity?
  • Go to places where you are celebrated
  • Groot netwerk, erg handig – Anja van Diest over Jennifer Delano
  • Grotere bekendheid is volgens Erik Friedeberg het meest waardevolle aan pr
  • Het 10-10-10-principe: keuzes die je nu én straks blij maken
  • Het perfecte PR plan opstellen: hoe werkt dat?
  • Het verschil tussen marketing en PR
  • Het verschil tussen owned en earned media
  • Hoe belangrijk gaat AI worden in pr?
  • Hoe de media jou vindt: Hart Van Nederland – RTV NH – AD – Parool
  • Hoe groeit het Nederlands Film Festival?
  • Hoe haal ik meer uit netwerken?
  • Hoe haal ik meer uit netwerken?
  • Hoe het met vijf klanten gaat ná de pr-campagne
  • Hoe je een merkcrisis te boven komt en daarna groeit
  • Hoe kan ik beginnen met het leren van public relations?
  • Hoe kom je in een tv-programma?
  • Hoe krijg je een artikel in de krant?
  • Hoe krijg je media-aandacht zonder dat je bijzondere prestaties hebt geleverd?
  • Hoe maak je een perslijst?
  • Hoe maak je jezelf als bedrijf geloofwaardiger?
  • Hoe maak je promotie?
  • Hoe meet je wat free publicity oplevert?
  • Hoe PRGoeroes innovatieve bedrijven zichtbaar maakt met pr
  • Hoe schrijf je de perfecte interviewpitch? (Plus voorbeeld)
  • Hoe selecteer je een PR bureau?
  • Hoe vind ik een PR-bureau?
  • Hoe vlieg je zonder schuldgevoel?
  • Hoe we media-aandacht genereerden voor Atomeus
  • Hoe werkt profileren?
  • Hoe zien wij het pr-vak zich de komende jaren ontwikkelen?
  • Hoe zorg je ervoor dat je persbericht wordt opgepakt?
  • Hoeveel kost een PR bureau?
  • Home
  • Ik stuur nooit meer een offerte
  • In 10 stappen naar een succesvol bedrijf volgens Marcus Lemonis
  • In 7 stappen je podcast promoten met free publicity
  • In vijf stappen naar een succesvol persbericht
  • Interview: Iedereen misbruikt het woord ‘pr’
  • Is een persbericht niet meer van deze tijd?
  • Is er een PR-school of -opleiding?
  • Is PR een alternatief voor online marketing?
  • Is PR voor B2B anders dan voor B2C?
  • Jennifer Delano te gast in de podcast ‘Op Weg naar 20 Miljoen’ – Hoe free publicity je helpt groeien
  • Jennifer Delano, founder van PRGoeroes, te gast in top 100-ondernemerspodcast uit de VS
  • Jouw bedrijfsverhaal op een (gratis) LinkedIn-video?
  • Kan een journalist een persbericht schrijven?
  • Kan je de media in met jouw doel, zonder dat je weet of je het kan waarmaken?
  • Kan PR een crowdfunding helpen?
  • Klant genomineerd voor Vrouw in de Media Award 2022
  • Klanten
  • Kun je ook marketing doen zonder PR?
  • Kun je publiciteit weer offline halen / weghalen?
  • Levert PR sales op?
  • Levert publiciteit ook links op naar mijn website?
  • Maak jouw persmap in 10 stappen
  • Media-aandacht via de radio: een interview met MeerRadio
  • Media-aandacht voor je bedrijf in deze tijd
  • Mediablunders voorkomen? Lees dan dit
  • Meer dan 541.100 mensen lazen over fullservicebureau V1
  • Meer halen uit een televisieoptreden: 8 tips
  • Missie van PRGoeroes bij de The Online Prosperity Show
  • Modeontwerper Irving Vorster over Jennifer Delano: “Geeft strategisch inzicht”
  • Moet ik continu zeggen dat ik de beste ben als ik succesvol in de media wil komen?
  • Moet ik mijzelf of het product promoten?
  • Multicultureel golfen succesvol gelanceerd
  • Omgaan met slechte publiciteit: wat je wel en niet moet doen
  • Omgevingscommunicatie in de praktijk: eenvoudige strategieën voor succes
  • Onderneemster Jennifer Delano opgenomen in VIVA400
  • Ondernemerschap & Innovatie: pitches aan de Hogeschool Utrecht
  • Ondernemersprijzen in Nederland
  • Ontdek 3 manieren om in het nieuws te komen
  • Ontdek jouw Big Brand Moments
  • Ontwikkelingen in de PR
  • Op welke PRGoeroes-case uit 2023 zijn we trots?
  • Opiniestuk
  • Oproep: meld je aan voor de Dutch IT Channel Awards
  • Over PRGoeroes
  • Persbericht: Meer dan de helft Nederlanders bidt en smeekt
  • Pitchcast aflevering 9: Winston Scholsberg in gesprek met Jennifer Delano
  • Podcast Women Disrupting Tech over diversiteit, vrouwen in tech, pr en recruitment
  • PR Break-out Session @ Venture Café
  • PR bureau Amsterdam
  • PR Bureau Den Haag
  • PR bureau Rotterdam
  • PR Bureau Utrecht
  • PR en duurzaamheid: een perfecte combinatie
  • PR Kick-off
  • PR Monitor
  • PR voor mkb’ers: no guts, no glory
  • Pr-account: Podcast Summit
  • PR-campagne zonder advertentiekosten: zo werkt het
  • Presentatie over free publicity op de Haagse Hogeschool
  • PRGoeroes bekroond met Benelux Enterprise Award 2024
  • PRGoeroes draagt steentje bij tijdens CompTIA -Community Benelux – Editie Mei
  • PRGoeroes haalt de Quote
  • PRGoeroes in het boek Ondernemers Verklappen
  • PRGoeroes wint Clutch’s 2024 PR Award
  • PRGoeroes’ free publicity resultaten voor Hely
  • Privacyverklaring
  • Promotie / pr voor start-ups
  • Promotie door je klant: vijf manieren
  • Reputatiemanagement: hoe pak je dat aan?
  • Servicegebied
  • Sitemap
  • Start je een bedrijf in Nederland? Dit is waarom je een PR-bureau nodig hebt
  • Succesvol netwerken volgens de BNI-strategie
  • Succesvolle Entrepreneur Circle Event: Transformeer je bedrijf met branding & PR
  • Tony’s Chocolonely’s movement en PR
  • Universiteit van Wageningen: StartHub’s Diversity Week
  • Vacature
  • Vakmedia Adformatie & Communicatie Online publiceert
  • Van Modefabriek naar World of eMobility
  • Waar houdt u rekening mee bij het zoeken naar een PR-bureau?
  • Waarom (tech)start-ups een pr-bureau nodig hebben
  • Waarom blockchain-bedrijven public relations nodig hebben
  • Waarom goede pr-stunts je merk kunnen helpen
  • Waarom is het als bedrijf belangrijk om aan marketing en pr (free publicity) te doen?
  • Waarom is PR belangrijk?
  • Waarom is PR niet gratis?
  • Waarom kost PR / free publicity geld?
  • Waarom no-cure-no-pay echt een failliet concept is
  • Waarom plaatst de media mijn persbericht niet?
  • Waarom schrijf je een blog over een publicatie?
  • Waarom zou ik een persbericht schrijven als ik genomineerd ben voor iets?
  • Wanneer levert het doen van PR klanten op?
  • Wat (of wie) is een dreamcatcher?
  • Wat bepaalt of je verhaal nieuwswaarde heeft?
  • Wat doe ik voor en na het persbericht?
  • Wat doen al die verschillende pr-bureaus eigenlijk?
  • Wat doet een PR bureau?
  • Wat ik bij Innovation Now! leerde over deep learning, AI en machinelearning
  • Wat is de meest gemaakte PR-fout?
  • Wat is een pitch?
  • Wat is free publicity?
  • Wat is het doel van public relations?
  • Wat is het verschil tussen adverteren en free publicity? In gesprek met Willem-Albert Bol
  • Wat is media-aandacht?
  • Wat kost een persbericht?
  • Wat kost PR nou eigenlijk?
  • Wat kun je aan publiciteit garanderen?
  • Wat mag niet in een persbericht?
  • Wat voor soorten media zijn er?
  • Wat zien wij als het belangrijkste pr-wapenfeit?
  • Weet jij wat mensen zeggen over jouw bedrijf?
  • Welke 4 dingen heeft een zakelijke dienstverlener nodig voordat er een pr-bureau kan worden gebeld?
  • Welke PR-middelen zijn er?
  • Zeg je “geen PR nodig”? Dan laat je dit liggen voor de concurrentie
  • Zelf in de publiciteit in 4 stappen
  • Zet de motor van zichtbaarheid aan
  • Zeven aanbevelingen voor duurzaamheidsstrategieën in elk soort bedrijf, deel 2
  • Zo bouw je in 7 stappen jezelf op van expert naar thought leader
  • Zo check je wat je aan zakelijk twitteren hebt
  • Zo gebruik je de marketinginstrumenten
  • Zorg voor flink wat promotie en overleef dit jaar vol failliete bedrijven
  • Zorgt publiciteit voor nominaties of nominaties voor publiciteit?

logo

Privacyverklaring

Free publicity

Wat doet een PR bureau

Navigation

Home

Over PR Goeroes

Contact

Blog

FAQ

Sitemap

Servicegebied

Contact

+31(0) 6 39 755 493

contact@prgoeroes.nl

Opaallaan 1180 2132 LN Hoofddorp

KvK: 85849146

  PRGoeroes
  PRGoeroes
  PRGoeroes
© PR Goeroes 2025 - All rights reserved

Made with Web Wings

Go to Top
Beheer toestemming
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}