Over PRGoeroes

ZICHTBAARHEID IN DE MEDIA:

EEN MUST VOOR ELK BEDRIJF MET AMBITIE

Als jouw potentiële klanten jou niet in de media zien, maar wel je concurrent, wie denk je dat ze kiezen? PR betekent bouwen aan je naamsbekendheid, een positief imago opbouwen als werkgever en jezelf positioneren als de ideale expert. Maar hoe bereik je dat?

Impactvolle PR voor een betere wereld 

Verandering is noodzakelijk als we de wereld willen redden. Wat wij de komende 30 jaar doen, zal het lot van de wereld bepalen. PRGoeroes wil bijdragen aan deze verandering door bedrijven die zich richten op duurzaamheid, innovatie, diversiteit en technologie zichtbaar te maken in de media.

ONDERNEMERS ALS MOTOR VAN VERANDERING

Ondernemers zijn de mensen die deze verandering kunnen realiseren. Zij kunnen in hoog tempo grote stappen zetten en snel verandering doorvoeren. Deze stappen komen echter niet zonder inspanning. We moeten onze ideeën en krachten bundelen om sterker te worden.

Hiervoor hebben we iedereen nodig en moeten we strijden voor gelijkheid tussen mannen en vrouwen. Meer diversiteit leidt tot grotere stappen op het gebied van duurzaamheid en innovatie. Duurzaamheid beschermt onze natuurlijke omgeving en gezondheid.

De weg naar effectieve PR 

→ Wat is echt nieuws waar de buitenwereld op zit te wachten?
→ Hoe schrijf je een effectief persbericht?
→ En nog belangrijker: hoe zorg je ervoor dat jouw persbericht daadwerkelijk geplaatst wordt?
→ Heb je de juiste contacten bij verschillende media?

PRGoeroes regelt dit samen met jou!

Het PR Goeroes team

Ons team bestaat uit bevlogen PR-specialisten. Samen hebben we al meer dan 500 succesvolle campagnes op het gebied van PR & free publicity voor de B2B zakelijke dienstverlening gerealiseerd. Met onze bewezen successen verzeker je jezelf en jouw bedrijf van zichtbaarheid in de media, en dat alles met een duurzame aanpak. We staan klaar om jouw bedrijf naar een hoger niveau te tillen, nu en in de toekomst.

Ervaring en expertise

Door samen te werken met PRGoeroes haal je een high-end strategische pr-specialist in huis. Met ruim 20 jaar ervaring heeft PRGoeroes zijn sporen verdiend als meest pragmatische pr-bureau van Nederland.

Zo kregen we onder andere de Clutch’s 2024 PR Award, werden we meerdere malen als wereldverbeteraars vermeld in de Viva400. En stonden we als ‘business to watch’ in de Kleurrijke Lijst.

Recent is PRGoeroes opgenomen in de allereerste editie van de PR100 2024! Dit is de lijst van de 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse PR-wereld. Het is een enorme eer om door mijn collega’s in de PR-branche te worden erkend als een van de meest invloedrijke PR-professionals.

Jennifer Delano | Founder PRGoeroes

Wat wij doen

‍Het team van PRGoeroes deelt drie belangrijke kenmerken: expertise, een passie voor het PR-vak en een wens voor een betere wereld. Deze krachten combineren wij binnen ons dagelijks werk om juist de bedrijven die aan de toekomst denken, een stem te geven in de media. Door middel van PR en free publicity hebben we al tientallen bedrijven bijgestaan in hun weg naar zichtbaarheid, meer klanten en daarmee meer succes. Wij zijn goed in ons werk. En daar zijn we trots op.

Hoe wij dit doen

Wij herkennen nieuws en krijgen het ook gepubliceerd. De combinatie van een sterk medianetwerk, jarenlange ervaring in de branche en de passie om continu bij te leren, levert ons keer op keer succes. Jouw bedrijfsimago naar het volgende niveau tillen, vraagt meer dan enkel een marketingstrategie. Free publicity-artikelen worden namelijk meer gewaardeerd, beter gelezen en als geloofwaardiger ontvangen door uw potentiële klanten. Deze positieve stroming is waar we het voor doen. Voor jouw bedrijf, voor onze visie, maar vooral voor onze toekomst.

Het ontdekken van de meest kansrijke nieuws haken

Om te komen tot Periodieke PR die direct bijdraagt aan het succes, stel ik voor om te starten met een kick-off waarin we de uitgangspunten en echte publicitaire behoefte in beeld gaan brengen. Om daarna op basis daarvan te komen tot een passend voorstel voor de aanpak van jouw Periodieke PR. Daarbij geef ik inzicht in welke stappen ik kan zetten met daarin de aanbevelingen voor een succesvol pr beleid.

Het opstellen van een passende PR Planning

Praktisch hebben we voor de eerste kick-off zo’n 1 à 1,5 uur nodig.
Tijdens deze sessie krijg ik de informatie die ik nodig heb om te bepalen welke doelen er zijn met public relations en wat er nodig is om deze doelen te behalen. 

Voor deze sessie kom ik graag langs en, indien mogelijk, geef je een rondleiding om alles te vertellen over jouw bedrijf.

Het aantrekken van media-aandacht (free publicity) met jullie verhalen

Om jouw PR doelen te bereiken doen wij in grote lijnen 3 dingen:

1. Pitchen bij journalisten – Elke zes á zeven weken naar buiten met een Big Brand Moment. Deze vertaal ik naar persberichten, daarna ga ik deze sturen, pushen, nabellen, monitoren en de resultaten terugkoppelen door middel van de afbeeldingen van de media-aandacht.

2. Newsjacking – Zodra er tijdens het monitoren van onderwerpen waarop jullie als bedrijf gevonden willen worden iets oppopt, neem ik contact op met deze journalist met als doel dat jullie de volgende keer worden geïnterviewd.

3. Reageren op media-oproepen – Elke week komen zo’n honderd media-oproepen van journalisten langs. Deze loop ik door, de meest kansrijke haal ik eruit en daar zal ik jouw verhaal pitchen.

Wil je ook  groeien (in vertrouwen)?