ONTDEK DE KRACHT PR

Jij wil groeien, wij weten hoe je dat doet.
Jullie bedrijf doet geweldige dingen, alleen niet genoeg mensen lijken dat te weten. Hier kunnen we korte metten mee maken. Wij helpen jouw verhaal de media in.

Niet ”zomaar de media”, maar de media die jouw potentiële klanten, partners en influencers volgen.

Waarom je top of mind wilt zijn:
• als ze je niet kennen, kunnen ze je niet inhuren
• bekendheid maakt geliefd
• mensen wil graag de expert inhuren
• als de media zegt dat je goed bent, geloven mensen

Bij PRGoeroes weten we dat effectieve PR cruciaal is voor het succes van uw organisatie. Daarom bieden we een uitgebreide PR Kick-off aan om de basis te leggen voor een succesvolle PR-strategie.

Wat is de PR Kick-off?
Onze PR Kick-off is een essentiële eerste stap om je publicitaire behoeften in kaart te brengen en een strategie te ontwikkelen die perfect aansluit bij uw doelen. Tijdens deze sessie duiken we diep in de kern van jouw organisatie om te begrijpen wat je wilt bereiken met public relations en hoe we je daarbij kunnen helpen.

WAT KUN JE VERWACHTEN?

1. Diepgaande analyse: We beginnen met een grondige analyse van je huidige PR-inspanningen en jouw wensen. Wat zijn je doelen? Welke boodschap wil je uitdragen? Welke media passen het beste bij je doelgroep?

2. Strategische aanpak: Op basis van deze informatie ontwikkelen we een op maat gemaakt voorstel voor jouw periodieke PR-aanpak. We laten je zien welke stappen je bedrijf kan nemen om een krachtig en succesvol PR-beleid te voeren.

Met als resultaat een PR-planning zodat je weet hoe je komende 12 maanden in de media kunt komen.

PR STRATEGIE

Na de kick-off gaat PRGoeroes aan de slag met:

1. Pitchen bij journalisten – Elke zes á zeven weken naar buiten met een Big Brand Moment. Deze vertaal ik naar persberichten, daarna ga ik deze sturen, pushen, nabellen, monitoren en de resultaten terugkoppelen door middel van de afbeeldingen van de media-aandacht.

2. Newsjacking – Zodra er tijdens het monitoren van onderwerpen waarop jullie als bedrijf gevonden willen worden iets oppopt, neem ik contact op met deze journalist met als doel dat jullie de volgende keer worden geïnterviewd.

3. Reageren op media-oproepen – Elke week komen zo’n honderd media-oproepen van journalisten langs. Deze loop ik door, de meest kansrijke haal ik eruit en daar zal ik jouw verhaal pitchen.

Plan je PR Kick-off in

Ontdek waarmee je de media in kan.
Vul je gegevens in, dan nemen we spoedig telefonisch contact met je op.

 

Na de kick-off heb je gegarandeerd 7 ‘nieuwshaken’ waarmee jullie de media in kunnen.