Le Wagon
5.5 miljoen impressies met een PR waarde van ruim 100K in 3 maanden.
PR-bureau PRGoeroes verzorgt de PR voor tech-opleidingsinstituut Le Wagon. Het doel van Le Wagon is om steeds meer mensen aan veelgevraagde techvaardigheden te helpen.
Le Wagon bereikte eerder dit jaar de mijlpaal van 20.000 afgestudeerden. Het wereldwijde bedrijf is al 7 jaar in Amsterdam actief en richt zich op trainingen in webontwikkeling en data.
Mensen met allerlei achtergronden trainen
De missie van Le Wagon is om mensen met allerlei achtergronden te trainen in codeer-, data- en productvaardigheden, hen de beste leerervaring van hun leven te geven, hun carrière te versnellen en hun leven te veranderen.
Het bedrijf organiseert hiervoor intensieve bootcamps, waarin mensen binnen een heel korte tijd allerlei vaardigheden op het gebied van tech worden aangeleerd.
Le Wagon wil ook graag het aantal ‘techvrouwen’ in ons land laten groeien. Vrouwen maken slechts voor 18% deel uit van het totale Nederlandse werknemersbestand in de techsector. Dit is het laagste aantal in Europa.
Pr-resultaten voor Le Wagon
PRGoeroes heeft de afgelopen drie maanden voor Le Wagon de PR verzorgd en daarbij fraaie resultaten geboekt. Le Wagon kreeg free publicity op websites als Emerce, Techvisor, Computable, WeesMeer en Dutch Tech on Heels. Bekijk hier een overzicht van de verschillende media.