Signsellers case study freepublicityresultaten van pr-bureau PRGoeroes

SignSellers

PRGoeroes heeft vanaf 2022 een halfjaar geholpen bij de PR-activiteiten van signbedrijf Signsellers en daarmee de zichtbaarheid van het bedrijf in de media sterk vergroot.

SignSellers, gevestigd in Lochem, helpt met het brengen van meer dynamiek in offline uitingen van bedrijven. Dat kan via bestickering van een wagenpark of de toepassing van een freesletter.

Met het plaatsen zo’n signreclame zorgt SignSellers ervoor dat een bedrijf meer naamsbekendheid krijgt. Een mooi design met een logo en/of slogan laat een goede indruk achter bij voorbijgangers. Het laten plaatsen van reclame door SignSellers is zo een goede manier om een merkimago te verbeteren.

Tijdens de PR-werkzaamheden van PRGoeroes kreeg SignSellers het aanbod van twee landelijke retailbedrijven voor een pilotfase, waarbij in 2023 hun hele keten zou worden gesignd.

“We worden eindelijk in de buurt herkend als de ondernemer-to-go voor signing”, was een reactie van SignSellers op het werk van PRGoeroes.

In 2022 steeg hun omzet met 60 procent.

PRGoeroes heeft voor Signsellers succesvol freepublicityartikelen verzorgd in de Stentor, Ondernemersbelang, Emerce, PrintMatters en Kijk op Oost Nederland. In totaal kreeg het 21 vermeldingen, met 621.000 impressies. De behaalde media-waarde was 15.500 dollar.