Vakmedia Adformatie & Communicatie Online publiceert
Als pr-expert ben ik het zwaar oneens met wat Vakmedia Adformatie & Communicatie Online publiceert over reclame en pr. Daarom schreef ik de volgende reactie.
Waarom ik het niet eens ben met wat Vakmedia Adformatie & Communicatie Online publiceert
Vakmedia Adformatie & Communicatie Online publiceert: de afgelopen week kwamen er diverse artikelen voorbij over ‘PR-mensen kunnen leren van reclamemakers’ en de reactie erop: ‘6 redenen waarom reclamemakers zwaar overschat worden’.
Allebei vol vooroordelen
Deze artikelen zijn allebei vol vooroordelen. Waarom? Dat zit zo: reclamemakers worden afgedaan als mensen die geilen op het winnen van prijzen en die PR-plannen schrijven van vier zinnen. Als PR-professional bij PRGoeroes werk ik met regelmaat samen met reclamebureaus/reclamemakers en daarom wilde ik wat toevoegen. Een voorstel om nader tot elkaar te komen. Adformatie en Communicatie Online publiceerde onze 6 puntjes om mee te beginnen.
Ben je benieuwd naar wat ik heb geschreven? Je leest het hele artikel op adformatie.nl: Deze 6 kansen missen reclamemakers als het om pr gaat.
Je las een artikel van Jennifer Delano, free publicity expert en oprichter van PRGoeroes
Gegarandeerd meer zichtbaarheid voor jouw bedrijf? We helpen je graag.
Zoek je een PR-bureau in de omgeving van Amsterdam, Utrecht, Den Haag of Rotterdam dat media-aandacht en zichtbaarheid voor jou en jouw bedrijf genereert? PRGoeroes doet dit voor jouw bedrijf! Neem vrijblijvend contact met ons op en informeer naar de mogelijkheden.