Schild Inc. is dé aanbieder van op maat gemaakte metalen labels voor de retailsector. Het bedrijf ontwikkelde als eerste partij in Nederland flexibele, duurzame metalen labels voor fietsenwinkels. Alle flexibele labels worden op Europese bodem geproduceerd en zijn dankzij jarenlange productontwikkeling bestand tegen alle weersomstandigheden.
De samenwerking als contractleverancier van metalen labels voor de Dynamo Retail Group maakte Schild Inc. de grootste speler in metalen labels binnen de Nederlandse fietsenbranche. PRGoeroes ontwikkelde de mediapitch rond dit nieuws met als doel de aandacht te trekken en de verdere groei van Schild Inc. te ondersteunen.
PR-resultaten voor Schild Inc.
Het nieuws werd opgepakt door het grootste vakmedium in de fietsenbranche: Nieuwsfiets. Het ondernemersverhaal werd door middel van een interview gepubliceerd op WeesMeer en NL Magazine.
Het founderskoppel werd gefotografeerd en geïnterviewd door het magazine van Algemeen Dagblad – Mezza Magazine. Later werd het interview op het AD.nl geplaatst, maar ook doorgepubliceerd door De Stentor.
Founder Debby van der Kuijl vertelt hierover: ‘Het was erg leuk om ons ondernemersverhaal te doen. Het geeft echt energie om me fulltime bezig te houden met metalen labels en we pakken graag elke kans aan om dit te laten zien.’
De interview en bereikte publicaties hebben zo’n waarde van 12,5 duizend euro. Het geschatte bereik ligt rond de 1,5 miljoen lezers.