Publiciteit voor je open dag. Levert dat wat op? Een interview met Peter Sonneveld, manager van Hotel de Lis in Lisse.
Publiciteit voor open dag = 35 bezoekers voor
Er staan heel wat cases (de zogenoemde pr-accounts) op deze website. Maar wat levert het nu echt op? Jennifer Delano ging in gesprek met Peter Sonneveld, manager van Hotel de Lis in Lisse. In dit interview legt hij uit hoe het is voor een mkb-bedrijf om media-aandacht te krijgen.
Peter Sonneveld aan het woord:
“Ik heb zoveel mogelijk mensen een rondleiding gegeven. Dat waren er in ieder geval 35. En omdat we met 3 medewerkers waren, konden we iedereen ook echt de tijd geven en het hele pand laten zien. Dat werd zeer goed ervaren. Veel bezoekers gaven aan interesse te hebben in verdere samenwerking en dat zorgde voor positieve energie.”
Media-aandacht voor de open dag van Hotel de Lisse
Jennifer stelde voor deze open dag een persbericht op en zorgde ervoor dat het bij de juiste media terechtkwam. Hierdoor besteedden diverse media er vooraf aan de open dag aandacht aan. Zo verscheen er onder andere een bericht in het Leidsch Dagblad; een halve pagina met een foto. Ook websites als bollenstreek.nl, blikoplisse.nl en lissernieuws.nl noemden de open dag.
Als kers op de taart verschenen er ook verslaggevers op de open dag zelf, wat opnieuw zorgde voor mooie publicaties.
Gegarandeerd meer zichtbaarheid voor jouw open dag? We helpen je graag
Zoek je een PR-bureau in de omgeving van Amsterdam, Utrecht, Den Haag of Rotterdam dat media-aandacht en zichtbaarheid voor jou en jouw bedrijf genereert? PRGoeroes doet dit voor jouw bedrijf! Neem vrijblijvend contact met ons op en informeer naar de mogelijkheden.