Eén keer in de media is hetzelfde als géén keer in de media
Ken je die ondernemer met een bijna vergeelde publicatie aan de wand? Dit is waarom één keer in de media komen nooit voldoende is.
Vergeelde publicatie aan de wand
Ken je ze? Die ondernemer die nog steeds pocht met die nominatie of ondernemersprijs van 5 jaar geleden? Of die ondernemer met een bijna vergeelde publicatie aan de wand? Dit zijn voorbeelden van de typische ”één keer in de media is hetzelfde als géén keer in de media”.
Met één publicatie van 5 jaar geleden vergroot je je zichtbaarheid niet
Met een publicatie van 5 jaar geleden is het niet mogelijk je zichtbaarheid te vergroten. Daar is veel meer voor nodig. Vandaar de titel: Eén keer in de media is hetzelfde als géén keer in de media.
Ga voor periodieke PR
Echte PR werkt als de motor van de marketingmachine. Zorgt voor regelmatige media-aandacht. Periodieke PR en daarmee doorlopende zichtbaarheid en publiciteit. Elke zes à zeven weken de media in met jouw Big Brand Moment.
Weet wat er speelt in jouw branche
Daarbij is het van belang om te monitoren op je onderwerpen. Zodat je weet wat er speelt in je branche, maar ook om de journalisten te leren kennen die van belang zijn in je vak. Als laatste liggen er kansen om waar mogelijk te reageren op interessante oproepen van journalisten. In dit Ebook leggen wij deze 3 manieren van in het nieuws komen nog een keer uit.
Gegarandeerd meer publiciteit voor jouw bedrijf? We helpen je graag
Zoek je een PR-bureau in de omgeving van Amsterdam, Utrecht, Den Haag of Rotterdam dat media-aandacht en zichtbaarheid voor jou en jouw bedrijf genereert? PRGoeroes doet dit voor jouw bedrijf! Neem vrijblijvend contact met ons op en informeer naar de mogelijkheden.