Hoe groeit het Nederlands Film Festival?
Het Nederlands Film Festival groeit, en dit is hoe ze het doen.
Nederlandse film verbinden met een zo groot mogelijk publiek
Tijdens ClipTalk17 was ook Astrid van den Berg aanwezig om te vertellen over het Nederlands Film Festival. Haar doel is partners te binden met films van eigen bodem. Verder wil het Nederlands Film Festival zich inzetten voor de ontwikkeling van vernieuwing en kwaliteit van de Nederlandse film in de breedste zin. Daarbij willen zij filmmakers inspireren en ondersteunen, talent ontdekken en begeleiden, en de Nederlandse film verbinden met een zo groot mogelijk publiek.
Het hele jaar door activiteiten
Dat is een hele mond vol, met verschillende doelgroepen (professionals, maar ook bezoekers), variërend van 4 tot 80 jaar oud. Om sponsoren wat meer te bieden dan een jaarlijks event, organiseert het festival het gehele jaar door activiteiten. Hierdoor kan het Nederlands Film Festival het gehele jaar verhalen vertellen. Daarnaast sluit het partnerships om bereik te creëren. Bijvoorbeeld met Vice. Hierdoor geeft het Nederlands Film Festival educatie aan talenten. Vice is blij met de content en kijkers van Vice zijn weer doelgroep van het Nederlands Film Festival. Qua zichtbaarheid helpt het natuurlijk dat er veel BN’ers zijn op het festival, van wie de foto’s nog heel vaak worden gebruikt.
Meer informatie over het Nederlands Film Festival: https://www.filmfestival.nl/publiek/.
Je las een artikel van PRGoeroes, hét pr-bureau dat media-aandacht en zichtbaarheid voor jou en jouw bedrijf genereert
Gegarandeerd meer zichtbaarheid voor jouw bedrijf? We helpen je graag.
Zoek je een PR-bureau in de omgeving van Amsterdam, Utrecht, Den Haag of Rotterdam dat media-aandacht en zichtbaarheid voor jou en jouw bedrijf genereert? PRGoeroes doet dit voor jouw bedrijf! Neem vrijblijvend contact met ons op en informeer naar de mogelijkheden.