Charles.nl

Sinds de oprichting groeide Charles.nl al snel uit tot marktleider op het gebied van cadeau- en borrelpakketten. Bedrijven en particulieren kunnen de pakketten met herkenbare borrelproducten zoals bier, wijn en nootjes, online bestellen en laten bezorgen op elk adres in Europa. Bedrijven kunnen de pakketten optioneel uit eigen naam laten verzenden, zodat het oogt alsof ze de pakketten zelf hebben ingepakt en verstuurd. Tijdens de coronacrisis is het bedrijf flink gegroeid en het wilde de media hierover informeren. Om free publicity aan te trekken, koos Charles.nl voor PRGoeroes.

PR Goeroes informeert journalisten die schrijven over de marktleider op het gebied van cadeau- en borrelpakketten in Nederland. Het leverde publiciteit op in Emerce, Haarlemmermeer Business Plaza, HC Nieuws, Sprout, Ecommercenews, WeesMeer en het Witte Weekblad.

Ondernemers Stefan Heeger en Bart-Jan van Til kwamen op het idee om het verzenden van cadeaupakketten op de Nederlandse markt te brengen onder de naam Charles.nl. Ze startten met het aanbieden van borrelpakketten met herkenbare producten zoals bier, wijn en nootjes. Sinds het vele thuiswerken als gevolg van het coronavirus is het aantal virtuele borrels sterk toegenomen. Daarmee heeft ook de verkoop van thuisborrelpakketten een enorme vlucht genomen, vertelt eigenaar Stefan Heeger.

Enkele publicaties die PRGoeroes voor Charles.nl heeft gerealiseerd:

De huidige publiciteit van Charles.nl ontdekken?

Ga nu naar: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.3523066457780306&type=3

Meer weten over de Charles.nl?
Ga nu naar https://www.Charles.nl.