Easly: know your Body Facts

De Nieuwegeinse Easly houdt zich bezig met het veranderen en verbeteren van de gezondheidszorg in Europa, te beginnen in Nederland en België. Ze zijn de enige aanbieder van online coronatesten voor reizigers en ontwikkelden als eerste partij in Nederland een zelfafnametest voor schurft. PRGoeroes ontwikkelde een passende PR-aanpak en voerde de eropvolgende PR-activiteiten uit met als doel free publicity en daarmee zichtbaarheid en geloofwaardigheid op te bouwen.

Binnen enkele maanden werd er geschreven over Easly in o.a. de nationale kranten het FD en De Telegraaf. In de vakmedia werd er gepubliceerd over de online testen van Easly door MedicalFacts, Universimed, Zorg en NL, Assistentensite.nl, Gezondheid24 en Zorgnieuws. Het ondernemersverhaal van een van de founders van Easly werd opgetekend in Het Ondernemersbelang, WeesMeer en door middel van een live radio-interview op New Business Radio. Podcast Il Capitano stelde CEO Jeroen de Jong allerlei vragen over leiderschap.

In totaal werden er (exclusief offline publiciteit zoals radio- en tv-aandacht / podcasts, magazine-interviews of artikelen of online publiciteit achter een betaalmuur) 21 vermeldingen gemeten, met 915k impressies en een mediawaarde van 26.9k euro.

PS Tijdens deze samenwerking bezochten founder Jeroen (Easly) en founder Jennifer (PRGoeroes) hetzelfde event. Een van de sprekers had dringend medische hulp nodig en het resulteerde erin dat zij samen deze man reanimeerden. Later werden hierover een interview en foto gepubliceerd in het DA Magazine.