Healsens houdt zich bezig met het transformeren en verbeteren van de gezondheidszorg in Europa. Healsens is een geavanceerde mobiele gezondheidsapplicatie en een uitgebreid gezondheidsmanagementplatform. Deze innovatieve oplossing stelt individuen in staat om controle te nemen over hun gezondheidsreis.
Healsens combineert technologie en gezondheidszorg, waardoor het bewustzijn van mogelijke medische aandoeningen wordt vergroot en preventieve programma’s worden ingezet om vertraagde ziekteopsporing te voorkomen. PRGoeroes verzorgde de lancering van de app in de Nederlandse media.
PR-resultaten voor Healsens
Na de lancering verschenen er tientallen publicaties over Healsens, onder andere in NLMagazine, Computable, Dutch IT Leaders, EHealth Nieuws, Emerce, Haarlemmermeer Dagblad, Vakblad Thuiszorg en Techvisor. Het ondernemersverhaal van een van de oprichters van Healsens werd gepubliceerd in WeesMeer en zal binnenkort ook als podcast beschikbaar zijn.
In totaal werden er (exclusief offline publiciteit zoals radio- en tv-aandacht, podcasts, magazine-interviews of artikelen achter een betaalmuur) 20 vermeldingen gemeten, met 677,7k impressies en een mediawaarde van 17.4k euro.
Anna Barzakovskaya – Founder Healsens: ‘We have started implementing the PR recommendations and have observed a 30% increase in app installations in the Netherlands last week.’