Klayr
Klayr, een innovator in de techindustrie, heeft de afgelopen maanden flinke stappen gezet om zijn zichtbaarheid en geloofwaardigheid te vergroten door middel van gerichte inzet van public relations.
De Nederlandse start-up Klayr Labs nam het blockchainplatform van Lisk over, een applicatieplatform waarin je je eigen blockchain of blockchain-apps kunt bouwen. De flexibiliteit en toegankelijkheid voor bouwers worden vergroot en het platform met meer dan 330.000 accounts is vanaf nu in handen van Klayr Labs.
Bekendheid in de Web3- en zakelijke wereld
De start-up heeft, naar aanleiding van hun internationale doelgroep, hun platform breed internationaal laten zien. PRGoeroes nam de mediapitch richting nationale en internationale vakmedia voor haar rekening. Het leverde 166 publicaties op in diverse continenten. Het merk werd genoemd in Europa, Azië en Noord-Amerika, wat Klayrs overname breed verspreidde.
Het bereik van het nieuws is 144,2 miljoen lezers en kijkers. De mediawaarde van de online publicaties is $3,6M. De belangrijkste publicaties zijn die op Blockworks, Emerce, Silicon Canals en Authority Magazine, wat Klayr verder vestigt als een betrouwbare naam in de tech- en Web3-gemeenschap. Er volgen op korte termijn nog publicaties in podcasts zoals Ik ben de baas (Nederlandse ondernemerspodcast) en BitsCrunch (internationale vakpodcast).
Klayr-founder Lukas Bronsvoort vertelt: ‘De publiciteit van de afgelopen maanden is cruciaal geweest in het creëren van legitimiteit voor Klayr, het verbeteren van onze vindbaarheid en het verankeren van onze naam binnen de Web3- en Nederlandse zakelijke ecosystemen.’