Quinyx
Zo’n 80 procent van de bedrijven waar thuiswerken onmogelijk is, heeft geen goede oplossing om effectief en consistent met personeel te communiceren. Veel bedrijven in die sectoren werken met privé e-mail of Whatsapp en dat is volgens marktleider Quinyx eigenlijk ongewenst. Het bedrijf maakt zijn workforce management app gedurende de coronacrisis de komende zes maanden gratis beschikbaar voor bedrijven. Dat blijkt uit een van de onderzoeksresultaten die PRGoeroes in opdracht van Quinyx verspreidde. PRGoeroes stuurde berichten over de actie van Quinyx en de resultaten van het onderzoek naar de media. Het zorgde voor publiciteit op platforms als Sprout, WeesMeer, Managers Online, Computable, Focus on IT, Emerce, BlikOpNieuws, YoungStartup etcetc.
Quinyx is marktleider op het gebied van SaaS Workforce Management. Workforce management is bij veel bedrijven een belangrijke, maar tijdrovende taak. Het webgebaseerde systeem van Quinyx biedt ondersteuning voor planning, tijdregistratie, communicatie, taakbeheer, budgettering en prognoses. Zij werken vanuit de overtuiging dat personeelsbeheer veel efficiënter en leuker kan. Zij hebben op dit moment 380,000 gebruikers en mogen onder meer Decathlon, Rituals Cosmetics, SSP, The Mary Rose Museum en London City Airport tot hun klanten rekenen. Quinyx werd in 2005 door Erik Fjellborg opgericht. Sindsdien is Quinyx uitgegroeid tot een van de marktleiders op het gebied van Workforce Management.
De huidige publiciteit van Quinyx ontdekken? Ga nu naar: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.2848235925263366&type=3
Meer over Quinyx ontdekken? Ga nu naar: https://www.quinyx.com/nl/.