Free publicity-kansen. Zie jij ze al?
Free publicity-kansen bij ClipTalk17
Het was weer een mooie en goede bijeenkomst. Met de verantwoordelijke mensen voor pr van het Nederlands Film Festival en Tony’s Chocolonely en een contentmarketeer. Het meten van bereik, zowel online als offline, wordt steeds breder gedaan. Met logoherkenning en herkenning van personen kan het steeds beter – het meten van publiciteit en zichtbaarheid. Er wordt nu ook een verschil gemaakt in het meten tussen owned en earned media. Je eigen site die een blog online zet is natuurlijk minder belangrijk dan iemand anders die over je blogt.
Nieuws maken door middel van onderzoek
Het heeft mij in ieder geval weer op een nieuw idee gebracht. Nieuws maken kan al langer door het doen van onderzoek. Zo bracht ik een keer onderzoek naar buiten over zelfsturing. Het werd gepubliceerd in diverse media. Maar een whitepaper naar buiten brengen door middel van een onderzoek op het gebied van bereik en buzz rondom een onderwerp, dat is nieuw. Meer weten? Met plezier zoeken we hier de juiste haak voor je.
Je las een artikel van PRGoeroes, hét pr-bureau dat media-aandacht en zichtbaarheid voor jou en jouw bedrijf genereert
Gegarandeerd meer zichtbaarheid voor jouw bedrijf? We helpen je graag.
Zoek je een PR-bureau in de omgeving van Amsterdam, Utrecht, Den Haag of Rotterdam dat media-aandacht en zichtbaarheid voor jou en jouw bedrijf genereert? PRGoeroes doet dit voor jouw bedrijf! Neem vrijblijvend contact met ons op en informeer naar de mogelijkheden.