Hoe het met vijf klanten gaat ná de pr-campagne
Hoe publiciteit vertrouwen en erkenning opbouwt, zelfs na de campagne.
Klantensuccessen na de PR-campagne
We streven ernaar om langdurige relaties met onze klanten op te bouwen, bij voorkeur voor een periode van minstens een jaar. Maar zelfs uitstekende samenwerkingen kunnen tot een einde komen. De een verandert van strategie, de ander groeit door en besluit mensen aan te nemen en de pr in-house te gaan uitvoeren. Afgelopen week vroeg iemand hoe het nu gaat met de B2B-dienstverleners waarvoor we vorig jaar free publicity hebben aantrokken. Hier zijn vijf klanten en hoe het met ze is gegaan na hun pr-campagne.
Een opmerkelijke opkomst
Fectar – misschien wel een van de meest gebruikte apps van Nederlandse bodem, kondigde vorig jaar verschillende samenwerkingen aan. Onlangs werd bekend dat The Next Web ze heeft opgenomen in de ‘Shining Stars’-lijst. TNW schreef: ‘Deze hottest start-ups komen uit verschillende branches, maar al deze scale-ups hebben het volgende met elkaar gemeen: ze hebben unicorn potential.’ Wij hebben alle vertrouwen in het Fectarteam en kijken uit naar de winst ☺
Lees meer over de opkomst van Fectar en hun samenwerkingen na de PR-campagne.
Webactueel’s groei en erkenning na de pr-campagne
Webactueel – oprichter Yasin Yildirim werd al snel na onze campagne geïnterviewd over een ander project. Het winnen van de ‘Champions League voor online marketingbureaus‘ leverde hem een uitgebreid internationaal interview op.
Lees meer over de freepublicityresultaten van Webactueel.
Expert in de schijnwerpers
Jan-Joost Kroon – auteur van Van Capo tot CEO, waarmee hij op nummer één kwam te staan op managementboek.nl, lanceerde na onze samenwerking een nieuwe website en een managementgame. Hij werd gevraagd voor verschillende podcasts en geïnterviewd door EditieNL. Dit is geen toeval: door zijn opgebouwde reputatie en publiciteit is hij de eerste keuze als spreker of interviewkandidaat binnen zijn expertisegebied.
Bekijk hoe Jan-Joost Kroons expertise hem naar nieuwe hoogten bracht na onze samenwerking.
Een groeiende invloed
Compasso Social – een zakelijke dienstverlener die zich richt op overheden en bedrijven met integratievraagstukken, blijft jaarlijks haar Integration Festival organiseren in Nederland. Momenteel werkt oprichter Flávia Ramos Costa aan een televisieproject voor een landelijke zender, waar we nog niets over mogen zeggen, maar dit is geweldig nieuws en volledig verdiend. Ook weten onderzoekers haar te vinden wanneer ze vragen hebben.
Lees meer over de voortdurende invloed van Compasso Social.
Vertaling naar succes
Sandra Klijn – onderzoeker en auteur van het managementboek Wat wil je écht?, publiceerde na enkele maanden een Engelse versie van haar boek. Daarna benaderden onder andere Libelle en het vakblad Studenten.com haar voor mooie publicaties.
Lees meer over het succesverhaal van Sandra Klijn.
Ook ná de pr-campagne trekt publiciteit, publiciteit aan
Publiciteit helpt bij het winnen van vertrouwen bij potentiële klanten. Maar ook ná elke pr-campagne trekt publiciteit, publiciteit aan. Je wordt sneller gevonden en de free publicity die je hebt aangetrokken, geeft journalisten vertrouwen dat je een geschikte kandidaat bent voor een interview. Dit bouwt ook vertrouwen op bij potentiële klanten, die jouw bedrijf zien als een uitstekende keuze.
Je las een artikel van PRGoeroes, hét pr-bureau dat media-aandacht en zichtbaarheid voor jou en je bedrijf genereert
Meer zichtbaarheid voor jouw bedrijf? We helpen je graag.
Zoek je een PR-bureau in de omgeving van Amsterdam, Utrecht, Den Haag of Rotterdam dat media-aandacht en zichtbaarheid voor jou en jouw bedrijf genereert? PRGoeroes doet dit voor jouw bedrijf! Neem vrijblijvend contact met ons op en informeer naar de mogelijkheden.